The jacket of fire

Godmorgon!
Vad det har kommit snö. Vilket jag inte klagar ett dugg på :) Jag älskar snö!
Det enda jag måste göra är att införskaffa mig en ny vinterjacka - idag!

Det satte lite fart på mig när jag i förra veckan la min andra jacka på ett värmeljus -
vilket ledde till panik för mammorna (i storvik) eftersom det började ryka inne på restaurangen
(vi är förmodligen portade) och det blev ett jäkla hål på den som man inte kan missa!
Håååh, hur klantig får man bli??

Den är på lagning nu och jag får den inte förens den 30;e.
Vilken tur dock att jag inte köpt en ny, som skulle fått det ödet på det där jävla bordet..


________
____________

Kommentarer
Postat av: Linn

Men Anna, elda jacka är väl inge bra? ;)

2010-11-16 @ 17:21:03
URL: http://lixx.blogg.se/
Postat av: ANNA

Nej, det var inget jag skulle rekommendera!

har jag alltid varit såhär klantig?

Jag kan inte minnas det! :P

2010-11-16 @ 20:12:23
Postat av: Emelie

hahaha tur att det inte var nathalies jacka du slängde på bordet. trode att det var hennes först jag :) Men skönt att du hittat en ny :) Kom gärna hit i veckan om ni vill. Pussss

2010-11-21 @ 21:10:33
URL: http://lillararaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0