The hardest part

Jag är på plats hemma hos Josefine.
Krille & Fredde kommer och joinar oss om en stund.
Vi ska kolla på film och spela TP ikväll :)

Kan nog bli bra, om jag vinner s'att säga.
Jag hatar att förlora på spel som jag tror att jag är överlägsen på.. ;)
Nu ska jag fundera på vilken av deltagarna som kan ta mig till seger!
- detta är viktigt -
Josefine; kan verkas virrig i frågesport men hon kan nog mer än vad man kan tro!
Krille; han tror att han vet och kan allt. Men det är ju inte alltid så... (förlåt älskling)
Fredde; svårt att avgöra. Men han är väl ingen kulturmänniska. Eller..?

Efter cirka två minuters betänke tid får det nog bli... Josefine!
Vi två tillsammans har alltid varit en jäkla bra kombination ;)
Ha en trevlig kväll allihop!
___________
______________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0