Stay by me

Dagens uppgift var att hitta en ny vinterjacka - vilket inte gick alls!
Jag & Josefine letade helt utan resultat.
Vi ska ta en runda på stan imorgon och hoppas att jag har bättre tur då :)

Jag har varit på ett jympa-pass nu på kvällssidan med min mamma.
Det är alltid lika roligt :) Framför allt när man känner att man orkar mer och mer!

Strax kommer min Kristoffer hit!
Han jobbar utanför Stockholm - närmare hemåt - denna vecka och då tar det ungefär lika lång
tid att åka hemifrån till jobbet som det gör att åka ifrån hans faster :)
Han kommer vara hemma på kvällarna hela veckan - BÄTTRE KAN DET INTE BLI!
Hoppas att han har förstått att vi ska kolla på Desperate Housewives ikväll bara..



Favorit i repris.

________________
_____________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0