sacrifice yourself, and let me have what's left

Det är fredag - äntligen!
Framför allt innebär det att min Kristoffer kommer hem :)
Han borde nog komma hit om en stund också, hoppas jag?
Då bär det av mot Bollnäs och Småstadsliv live on tour!
Ska bli jättekul :)

Det var tur att jag upptäckte att det var idag - och inte imorgon som jag trott.
Kristoffer skulle strypa mig om jag klantar till det med biljetterna ännu mer!

Småstadsliv kom till Gävle för två föreställningar förra helgen.
Hade biljetter till den första - men det krockade på dopet så det gick inte.
Bokade biljetter till andra - och glömde hämta ut dom och tänkte att jag kunde boka nya.
Och med min tur var det självklart utsålt då, dagen efter jag skulle hämtat mina.
Förlåt älskling.

Så det fick bli Bollnäs istället!
Kan bara tänka mig om jag missat att det var idag.
Då hade jag INTE varit särskilt populär ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0