I'm your dream, make you real

Jag brukar vanligtvis ALDRIG komma ihåg vad jag drömmer.
Men för ovanlighetens skull gjorde jag det vid några tillfällen.
Jag drömde att en varg attackerade mig och familjens hund,
och att jag försökte att skjuta den.

Tre nätter i rad.
Om jag trodde på drömtydning betyder det att jag skulle gjort nåt bra!

Vargen; symboliserar en glupsk, grym och opålitlig person. Drömmer du att du dödar en varg betyder det att du ska besegra en motståndare med just dessa egenskaper. Om vargen biter dig kommer den opålitlige fienden att triumfera över dig. Drömmer du att du har en vargs huvud är det ett förebud om att du ska lyckas genomföra dina framtidsplaner. Om du drömmer att du ser en hel flock vargar är det ett varsel om att du ska bli bestulen.

- http://www.kolumbus.fi/seanhype/virtual/#v

_____________

Godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0