Hit and run

Igår hände nåt som jag aldrig gjort förr. Jag har nog aldrig ens varit i närheten!
(Jag är ju en gudomligt begåvad chaufför..!)

Första snön. Efter träningen hämtade jag upp Josefine i stan.
Vi åkte hemåt och när jag kommit till hennes hus, svängt av,
kört lugnt och försiktigt upp på gården, släppt av henne,
och lägger i backen och kör exakt samma väg tillbaka (trodde jag)
- hör jag en smäll!!

Gissa vad? Jag hade kört ned hennes brevlåda!!
Medans jag fick fullkomlig panik stod hon på trappen och höll
på att vika sig av skratt. Åh, jag hade sån ångest! Fy vad klantigt.
- Jag ska köpa en blomma och en brevlåda -

Och om jag kör ned den, på första snö-dagen, hur kommer det då att sluta.? ;p

Jag som aldrig kört på nånting! Nu kan jag aldrig säga den meningen längre..

_________
______________


Kommentarer
Postat av: Nathalie

men lilla gumman då ;) de va väl tur att de bara hände en sån sak. Minns du inte våran första vinter med saaben ? :p det va hemskt det.

2010-11-10 @ 09:54:58
URL: http://nathalieewestlund.blogg.se/
Postat av: anna

;) DU, det kommer jag ALDRIG att glömma! :P

Hittade bilder från den olyckskvällen, det gjorde mig ännu mer påmind ;)Att vi hade sån tur! Det är inte klokt.

2010-11-10 @ 10:48:56
Postat av: Anonym

hahaha! Lika rolig som vanligt :D

2010-11-10 @ 13:38:49
URL: http://jjenniferparkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0