Cheaters

Ikväll blir det söndagsmys hemma hos Fredde, + Kristoffer & Josefine :)
Och när vi ändå är igång kanske vi ska spela TP igen!?

Jag & Josefine borde ha vunnit, för vi vet minsann att ekorren tar stöd
av sin yviga svans - och INTE med sina ben eller tassar!!!
Båda var på mållinjen och killarna vann genom att Josefine råkade säga svaret -
som dom använde! Inte fan hade dom nån aning om vad svaret var.
Men dom tyckte självklart att det räknades för dom hade inte ju hört J sagt nånting...
När det innan hon sa nåt lät "eeh.. hm.. vafan..".

Ja, jag blev irriterad! Hörs det..? :P
Jag hatar att förlora. Framför allt mot såna som fuskar!

Annars hade vi en jätterolig kväll! :)
Blev kanske lite sent för mig som skulle upp och jobba men det fick gå.


____________
________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0