Söndag

Trots att jag varit slut idag var det värt varenda sekund av gårdagen!
Först var det middag och eurovision song contest hemma hos kusinerna.
(Frankrike var utan tvekan BÄST!!)
Senare åkte jag & Sofie till Sandviken för lobby.
Hade så jäkla roligt men fötterna fick lida - som bara tusan!
Vi nästan haltade ut därifrån men vad gör man inte för dansgolvet? ;)
Kristoffer kom sen så kvällen kunde inte slutat bättre!

Idag - på mors dag - åt vi ute med familjen, morbror & mormor.
Det var förstås jättetrevligt :)

Övriga delen av dagen har jag spenderat med Kristoffer.
Hälsade på hemma hos Josefine & Niclas, och jag gjorde klart för
dem att jag är helt suverän på chicago ;)

Imorgon är det jobb på schemat. Borde nog sova - nu!
Godnatt *

_____________
_________________
______________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0