Onsdag

Godmorgon! :)
Jag har äntligen packat färdigt, och om en timme kommer min skjuts till jobbet.
Jobbar mellan 9 - 13.

Efteråt blir det en snabblunch med pappa & Jenny, sen raka vägen mot tåget.
Jag ska åka till Vallsta och vara där ända tills på tisdag! :)
Sofie åkte redan igår. Vi ska vara hus-häst-hund och kattvakt åt Erika & Micke.
Ska bli jättekul!

Bestämde att jag skulle packa färdigt redan igår men det var annat som dök upp.
Som tex.
morgonpromenad
lunch med Sofie, Josefine & Niclas
flytta HELA packningen (innan avrrundningen.) till pappa
hälsa på farfar
skjutsa Sofie till tåget
Promenad med Josefine, innan våran D-H myskväll.

Konstigt nog dyker det alltid upp saker att göra när man egentligen borde prioritera något annat först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0