Onsdag

Godmorgon!
Jag tror att jag börjar bli fri från vad-det-nu-är-för-virus-jag-åkt-på.
Känner mig mycket bättre idag. Snart så!!
Fast det är konstigt att jag känner mig trött när jag inte gör nånting förutom
att vila och sova..

Ska avgöra om jag törs gå ut idag. Fast det är nog dumt att chansa.
Vet att jag kommer få svaret Nej oavsett vem jag skulle rådfråga!
Även fast jag känner mig bättre kan jag ju smitta andra.

Det är bara det att..
Niklas jobbar här i trakten idag och tyckte att jag skulle komma förbi.
Och det låter ju tusen gånger mer lockande att träffa någon,
än att bli ännu mera bästis med soffan!

Nåt som är större är att hälsa på hemma hos Jossan & Niclas!




Dom har flyttat in i lägenheten nu :D
Var där i förra veckan och hjälpte till att måla,
så det ska bli kul att se hur det blev när allting är klart!
Vi skulle ha våran tisdagkväll där igår, men det gick ju inte!

Hörs det att jag är less på att vara hemma!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0