Måndag

Usch vad trött jag är idag!
Har inte sovit mer än 9 timmar på den här helgen (!!!?) 
och idag kunde jag inte sova ikapp för jag skulle jobba.
När jag slutade åkte jag direkt till killen som jag är kontaktperson åt :)
Nu, äntligen, kan jag få vila.
Tills jag ska ta en promenad med Ida :)

      Trots min sömnbrist är det värt det - för helgen har varit super!
Efter att jag slutat i fredags åkte jag till mina kusiner - familjen var där :)
Vi sjöng singstar och drack goda drinkar.

      Därefter åkte jag till Josefine :)
Dom hade en egen brasa på gården! Mysfaktorn var hög.
Vi satt vid den och hade det jättemysigt. Josefine är bäst.

      Mitt sista stopp var hos Linus. 
Men det blev inte särskilt långvarit för han & Jess skulle sova.
Fast det gjorde ingenting. Jag var ganska trött.. ;) 

Lördagen var inte mer ansträngande än filmkväll hos Camilla på kvällen.
Vi såg Alice i underlandet och fastän älskade Johnny var med kunde
jag inte hålla ögonen öppna. För mig är det fortfarande ett mysterium!!!

Skulle börja 9 söndag morgon så det var utmärkt med en lugn lördag.
När jag slutade träffade jag Kristoffer - innan han åkte till Stockholm. Igen.
På kvällen blev det Avatar-mys med Sofie, Linn & Johan.
Jag somnade självklart till den filmen också!




Testade nya Bacardi Torched Cherry. Kim hjälpte mamma & moster med drinkarna
men jag var den enda som fick en jordgubbe till ;) Gokillen!

Jag & Kim (Gokillen.!) Han är mitt knep till Cash Is King-Danne ;)


Jag & Josefine tyckte egentligen inte om att Niclas släckte elden.
Då vart det ju automatiskt godnatt.




______________
____________________
__________________________




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0