Måndag

Vad dagarna har gått fort den senaste tiden!
Det har iförsig både fördelar och nackdelar..

Jag hade en väldigt pirrig helg iallafall. Det kan man minst sagt kalla det!
I lördags var jag (som i tidigare inlägget) hemma hos Josefine & Niclas och grillade.
Kollade på hockey och hade det bra :)
Blev inte kvar så länge med tanke på att jag skulle upp och jobba.
Jag skulle möta Kristoffer hemma hos Nathalie & Nicke en liten stund innan vi skulle
åka hem till honom - för första gången! En stund blev några timmar..
Till slut kom vi dit - och jag fick träffa hans mamma och båda systrarna :)
Dom var jättetrevliga!! Fast jag var hur nervös som helst innan.
Men det släppte fort. Det kändes bra helt enkelt :)

På söndagen
var jag uppe tidigt för att jag skulle jobba.
När jag slutat åkte jag direkt till Johanna och fixade ögonbrynen. TACK!
Därefter hem och fixa mig i ordning - för att träffa Kristoffers pappa.
Jag fick vara ännu mera nervös med andra ord ;)
Hade hört rykten om att han ska vara jätterolig - och det stämde!
Nu har jag träffat båda två - och det har gått bra :) 
Skönt att det är gjort.


Idag
hann jag ligga ute i solen en stund innan jag skulle träffa min kontaktperson.
(den jag är det åt - vet inte riktigt hur jag ska formulera mig!?)
Senare har jag umgåtts med Sofie & Linn :)
Ikväll borde jag lägga mig i tid. Har många sovtimmar att ta igen!

________________
___________________
_______________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0