I'm sick of my sickness

Jag har varit dålig sedan i fredags kväll, legat i sängläge HELA helgen.
Sjukvårdsrådgivningen trodde att det kunde vara någon typ
av influensa med tanke på mina symtom.
Har haft ont i hela kroppen, och sen kom svullnaden i halsen.
Alvedon & vatten är det jag roat mig med under dom här dagarna.
Tack och lov att jag har världens bästa mamma som pysslat om mig <3


Jag ska till hälsocentralen om ett tag och kolla upp vad det kan vara 
om det är nåt med halsen (som halsfluss ect.) visas det efter tre dagars lidande.
Nu undrar jag varför jag inte tjatade mer om att få ta bort halsmandlarna förra våren..
Blir jag dålig är det alltid nåt med halsen! Jag är less :(



___________
______________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0