Can you handle what I'm about to do? Cause it's about to get rough with you.

Jag blev inte så förvånad efter mitt besök hos läkaren - 
vätska och vila är fortfarande min medicin.
Hon var ganska säker på att det var nåt virus.
Halsprovet visade inga tecken på streptokocker, än - TACK OCH LOV FÖR DET!!
Även fast det är jobbigt med halsen är det iallafall på väg åt det bättre hållet.
Om man jämför med hur jag mått.
Om det inte är över, eller mycket bättre, på fredag måste jag tillbaka.
Men till helgen ska jag vara pigg & kry :)

Sofie kom förbi med glass till hollywood fruarna. Du är bäst!!
Hon är den första utomstående som jag träffat sen jag åkt på det här.
Vem vet, det kanske var precis det jag behövde för att bli bra??
Man kan alltid hoppas.!

Nu ska jag lägga mig, med vattenflaskan och alvedon.
Att ligga på soffan hela dagen och inte göra nånting tar verkligen på krafterna.. :(



Jag kanske har tur ändå att jag är nästan helt utan sällskap?
För den som hade varit med mig hela dagarna hade velat
förstora mina halsmandlar ytterliggare så jag inte kunde få fram ett enda ord.
- Ja, denna gång är det den här som jag fått på hjärnan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0