Torsdag / Fredag

Hela gårdagen spenderades med Malin & lilla Vincent
- som blivit 1 år alldeles nyligen :)
Dom (han) var i full gång med att bada när jag kom dit.
Han stod längs kanten i badkaret och kollade rätt på mig
- och gav mig sitt jätteleende. Efter det ögonblicket fick han dras med mig.
Han är helt otroligt gullig!

Vi lagade tacos senare och mös till Sveriges värsta bilförare.
Det var en riktigt bra kväll :)

__________
_____________


Nu;
Jobbade över en halvtimme på jobbet och gick därefter på 17-gympapasset med mamma :)
Våra samveten är på topp! Har precis duschat och nu väntar jag på att maten ska bli klar.
Konstigt nog tar det alltid längre tid då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0