Söndag

Dagen efter.
Jag mår bra idag :) men jag hade inte klagat ifall jag fått sova någon timme till eller två.
Men jag somnade ju på soffan! Det är aldrig en bra idé för jag ligger alltid så tokigt i den ;p
Vaknade till runt halv 7 men inte gick jag upp till mitt rum då eller..
Jag fattar inte varför jag alltid ska lägga mig där och kolla på tv
innan jag ska gå och lägga mig..

Hade mycket trevligt hemma hos Josefine igår :)
Hälften av oss (som var insatta) kollade på melodifestivalen och resten överröstade det.
Jag höll ju stenhårt på Eric! 
Om inte han tog hem det fick någon av mina andra 3 killfavoriter göra det.
Och vad händer? Anna Bergendahl vinner.
Det var första gången jag hörde låten igår och den var ärligt talat helt okej.
Även om jag inte håller med om att det var rätt som vann.. ;)

Efteråt bestod kvällen av dans och massa ståhej!
Det var trångt och det blev riktigt varmt - eftersom alla trängdes i köket/vardagsrummet.
Jag skrattade mig igenom alltihopa och min partner Emil gjorde det inte lättare.
Annika har lovat att ha en lektion/utgångskväll med oss tjejer också så snart kan vi också
röra kroppen sådär! ;) Med andra ord; suverän kväll.

Våran present till underbara Josefine var så jäkla bra!
I november ska vi se KILLER QUEEN!
Vi ville gå på det när dom kom till gävle förra året men det var helt slutsålt.
Därför kom vi på att det skulle vara en riktigt bra idé.

Vi köpte en livedvd'n Live at wembley stadium, la biljetten däri, hade fixat bästa rimmen..
- och i november åker vi till Uppsala!
Det är ett tag kvar men nu har vi nåt att se fram emot ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0