Lördag

Godmorgon! :)

Klockan är 8.00 och jag är redan uppe på benen.
Inte så konstigt kanske för jag somnade som en stock tidigt igår.. ;)
Jag & Jenny skulle ha myskväll och kolla på film men jag var ett
urdåligt sällskap för jag kunde inte hålla mig vaken hur jag än försökte.
Har mina vakna-till-knep men jag måste komma på några bättre som funkar
för dom jag försöker ta till hjälp av verkar inte vara bättre än helt värdelösa ;P

Idag är jag däremot pigg!
Verkar bli lika fint solväder som igår - härligt!
Mamma & Stickan tyckte att jag skulle följa med dom och åka längdskidor
i högbo men det känns som att det skulle ta lååång tid om jag skulle följa med ;b
Och jag har saker att stå i idag så jag får följa med och visa dom mina längdskide-talanger
en annan gång. Nu ska jag ta mig en morgonpromenad istället :)


______________
____________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0