Hejdå Valbo

Har precis packat färdigt och gjort mig i ordning.
Camilla kommer om ungefär en halvtimme och hämtar upp mig
så jag höll tidsplaneringen :) då hämtar vi upp Josefine på hennes jobb,
hämtar hennes grejer, och sen åker vi mot Borlänge!! :)

Vi ska hälsa på hemma hos Johan
(och linn) och se hur han bor :)
Linn har lagat mat tills vi kommer fram och därefter drar vi igång festligheterna!
Det ska bli riktigt kul :) Kommer hem imorgon! 
Hoppas ni får en bra lördag. Puss!




Jag är faktiskt lite gladare än såhär just nu - fast ungefär 5 år äldre ;)
Hittade den häromdagen, så jag kan bjuda på den!
Vilka ögonbryn jag hade!!
Men jag borde ju ha varit med i tandkrämsreklamer ju.. Med det flinet! ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0