Borlänge - 6 mars

Hemma!
Kom iförsig hem för ett par timmar sedan men jag har varit trött.

Vi kom iväg lite senare än vad vi planerat men det var väl inte så otippat ;)
Linn bjöd oss på gratinerade, köttfärsfyllda tortillabröd och sallad när vi kom fram
- det var hur gott som helst!
Goda drinkar fixade hon också :)



När vi ätit fixade vi till oss och satte igång ;)

Planen var tänkt att vi skulle ut runt tolvtiden men tack vare en massa strul
med taxin så blev vi försenade även på den fronten ;)
Vi fick beställa två för dom hade inga lediga bussar så vi fick dela upp oss.
Att jag & jossan, som inte hade telefonerna med oss, åkte i en och hamnade
på ett helt annat ställe än dom andra var ju självklart typiskt också! ;P
Vi hittade på varandra till slut och hade en jäkla rolig sista timme! 

När vi kom hem, efter ännu mera taxistrul, ville ingen sova.
Vi fortsatte (stackars grannar!!) tills klockan 6 - somnade - och vaknade halv 11!
Vet inte vem av oss som var den skyldige till att alla vaknade då
men det gjorde vi iallafall. Vi var trötta men det var absolut värt det.
Linn kanske inte riktigt håller med mig dock ;)

Hade verkligen jättekul! Borlänge är mysigt.
Lägenheten var fin. vi trivdes riktigt bra fast vi sov på golvet :)
Johan kan räkna med fler besök!
Fast jag kände inte igen mig ett dugg.
Sist jag var där var under peace & love i somras men det såg ju
ganska annorlunda ut då.



Om det inte går bra för Erik på lördag kan jag & Linn vara skyldiga till varför han tappat röster.
Isåfall kan anledningen vara följande; 
Johans grannarna har tröttnat helt och hållet på den.

Men om nåt är nåt bra, varför byta? ;)
Han kan ju räkna med röster från mig iallafall.
Han har varit min favorit sen genrepet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0