when it was just a fling before - now, you’re the one

Att ni läser min tråkiga blogg som jag blivit helt värdelös på att uppdatera
- gör mig faktiskt lite glad :)


Sen i torsdags har det varit fullt upp!
Jag gör en liten uppdatering - så att jag kan kolla vad jag gjort - senare!
Minnet sviker ibland.

Torsdag;
Firade att Linn tog studenten tills hon åkte iväg med flaket på kvällen.
Och Kristoffer kom hem :)

Fredag;
Firade min kusin Heléns student :)
Ännu senare, när jag var jättetrött, hamnade jag med partybussen
och fick sova MÅNGA timmar efter i planeringen än vad jag tänkt mig!

Lördag;
Dop för Emelie & Håkan's Klara :)
Åh - det var hur gulligt som helst!! Allt är ju mysigt med barn.
Och jag tyckte det var nyss som dom fick henne, men snuttan är snart 5 månader!

Middag på kvällen hemma hos Kristoffers mamma & lillasyster Jennifer :)
Jag hade jättetrevligt men K var tvungen att gå därifrån efter ett tag
för han tyckte att vi tjattrade för mycket ;)

Senare åkte vi hem till Josefine & Niclas.
Nathalie & Niklas plus Linn & Johan kom också förbi.
Corona, bra sällskap, Mötley & Queen-dvd -
behöver jag säga att jag var nöjd!? ;)

Söndag;
K gjorde bättre frukost än vad man får på hotell åt mig!
Vad bortskämd jag kommer att bli ;)

Fixade lite ärenden innan vi skulle hem till Nathalie & Niklas.
Vi skulle laga mat och spela bingolotto där - (med Josefine & Niclas också.)
Jag kan säga att jag i princip bara spelade.
Efteråt (utan varken miljon eller bil) sov jag hemma hos K.
Han jobbar borta mellan måndag - torsdag och tyckte jag skulle sova där.

Måndag;
K åkte innan 5 imorse :/ Höll på att få en hjärtattack av hans alarm.
Lyckades somna om, och sov kanske igen helgens sovtimmar.

Har spenderat dagen med hans mamma & lillasyster :)
Hade hoppats att det skulle vara sol idag men sån tur har man aldrig!
Jag & Jennifer åkte iväg och fuskade istället som protest.
Efteråt köpte vi nya soffkuddar till mitt rum - som ska göras om!

Nu ska jag strax till Sofie innan vi ska hem till Josefine & Niclas och fira honom
- som fyllde 25 år igår - GRATTIS!
Men vi firar honom på riktigt på lördag :)


_____________
_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0