Tisdag

Vilken smärtsam dag jag har haft.
Den meningen låter säkert värre än vad det varit ;)
Varning för en hel del klagomål oavsett *

När jag vaknade imorse höll jag knappt på att klara av att kliva upp för jag hade sån
extrem träningsvärk i magen. Var på mitt favoritpass igår och det finns ju inga genvägar!
Jag biter ihop från början till slut. Så träningsvärken kan jag faktiskt ta ;)

Jobbade över en timme idag och åkte sedan på funäs-handling.
Vi åker på söndag - ÄNTLIGEN!! :D
När vi var klara hann jag nästan bara hem innan jag skulle åka in till stan igen.
Sofie fick följa med som stöd för det behövde jag.
Jag åker till Thailand om mindre än två månader - och måste ta twinrix.
Vaccin mot hepatit A och B. Tog första sprutan idag och det gjorde; ONT!!
Men det är ju självklart värt det. Fast det känns..







Hoppas det går över efter en dag, som sjuksköterskan sa.
Nåt som däremot är helt säkert är att jag inte längtar tills jag ska ta spruta nummer två.
Nu ska jag lägga mig och tycka synd om mig själv ett tag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0