Paus från packningen

Jag är så stressad!!
Håller på att packa inför två saker just nu. Det ena är för imorgon.

Då bär det av till Stockholm med min kära kusin för att se Raised fist, Sonic Syndicate, Mustasch, Royal Republic, Biffy Clyro mm. Ska bli hur jäkla roligt som helst!
Har väntat på detta bra länge!
Jag kanske hittar min dregen-kopia bland folkmassan? Eller varför inte äkta varan??
Det verkar större chans där än här faktiskt ;) Man kan ju hoppas iallafall!





Kommer hem på lördag kväll. Vi sover kvar i Matthias lägenhet och
jag räknar med sovmorgon. På hemmaplan igen börjar den riktiga stressen
- moment två - att packa klart inför Funäsveckan!!
Har påbörjat lite smått redan nu. Tror jag fixat allt som jag stod med på handlingslistan iaf?
Funderar jag kommer jag säkert på massa saker som är jättenödvändiga att ha med.. ;)



______________
____________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0