Mitt nya liv



Äntligen har jag fixat mitt friskis & svettiskort.
Tränade där förr men när det gick ut så..
Nu är jag igång iallafall och det är det som är huvudsaken :) 

Ni skulle sett tjejen som hade gympapasset.
Helt ärligt talat; Jag skulle kunna döda för hennes kropp!!
Det måste vara den snyggaste 35-åringen jag sett i hela mitt liv.
Jag har aldrig sett en sån kropp - i verkligheten!
Hörs det att jag är avundsjuk eller??

Och gissa vad? Jag ska sluta vardagsröka!
Har inte rökt nånting sen igår kväll och det känns ingenting.
Helt otroligt. Fast jag småstartade redan förra veckan.
På helgerna tycker jag att jag kan få göra ett undantag tills vidare.
Klarar jag att hålla det till enbart feströkning så är ju det jättebra :)

Det ser alltså ut såhär; träna, minska på rökningen & äta bra.
Nu har jag bara Thailand i tankarna. Två månader kvar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0