Spelkväll

Godmorgon..
Jag mår bra idag. Tror att min förkylning är så gott som borta :)
Ganska häpnandsväckande då det var så jäkla kallt igår!

Igår kväll var jag hemma hos Josefine på spelkväll :) 
Vi hade gjort egen sangria och det kändes precis som att vi var på Cypern!
Tänk om man ändå haft det så bra just nu..

Vi började med att spelade TP.
Jag & emil, Johan & Jacob, Josefine & Sofie och Linda & Chrille - det var lagen.
Det är fortfarande skandal att jag & emil kom sist. Vi gav upp.
Jag ljuger inte när jag säger att vi fick dom allra värsta frågorna.
Och det pinsamma är ju att vi körde på barnfrågorna.. ;)
Men vilken unge vet vilken världsorganisation det är som skänker medicin & läkemedel???
Hade vi fått frågor som dom andra fick, som t.ex. vad sitter aladin på när han flyger,
så hade det inte varit nå problem. Men våra frågor var fan inte enkla. Jäkla spel!!

Zinkan & Eddie kom förbi och vi bestämde oss för att åka till min pappa istället allihopa.
Chrille & Linda hämtade sant eller falskt som vi skulle köra istället.
Det gick sisådär.. ;)

Det var iallafall inga njutbara temperaturer nånstans.
Utomhus var det -26 och inne i huset var det 15 grader!!
Jag njöt inte en enda sekund. Man gick ut och höll på att frysa ihjäl och
sen tror man att man ska kliva in i värmen - fast det var ju den som inte fanns.
Vi fick sitta med filtar och ifs var det väl ändå ganska mysigt ändå till slut ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0