Min lediga dag

Jag har faktiskt varit vaken i två timmar och jag går fortfarande runt i morgonrock.
Snacka om att jag är lite för bekväm ;)
Tänkte ta ett bad nu och därefter starta på riktigt.




vitalizing peeling. Suverän året om!

______________________


Pratade med pappa om 15-graderstemperaturen hemma så jag ska åka dit
och kolla värmepumpen. Den hade tydligen strulat innan han åkte iväg med jobbet.
Ja, nåt var ju inte riktigt som det skulle - det kändes ganska rejält, det.

Efteråt blir det möte angående helgen tror jag? Om jag får bestämma blir det de iallafall.
Åker bort över helgen och det ska bli riktigt kul ;)




_________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0