Lördag

Jag har haft huvudvärk idag som om jag skulle supit som aldrig förr - igår! :(
Och det var långt ifrån det jag sysselsatte mig med.
Åkte hem till Cami och kollade på film och gosade med Alice.
Hon skulle dock sova tidigt och jag skulle hämta Jenny efter krogen.
Vad skulle jag göra i två timmar? Bestämde möte - och då gick tiden undan :)

Hämtade J & co. Jag brukar kunna bli ganska irriterad på berusade människor
när jag själv är spiknykter men under den här åkt-turen kunde jag inte sluta skratta.
Det stora pluset var att John hade kattungar hemma som jag & J fick gulla med innan
det bar av hemåt. Jag vill också ha!!

Nu har jag börjat fixa mig i ordning. Om 5 minuter ska jag skjutsa ut mamma & stickan
på 40års fest i Hedesunda. Sen blir det raka vägen av hemåt och fixa här hemma.
Jag får finbesök ikväll.. ;)


__________________________




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0