Helgens bravader

I helgen var jag & sofie häst-hund och kattvakt åt hennes syster Erika & Micke
i deras jättemysiga hus ute i skogen - i vallsta :)
Bara jag hittar överföringssladden ska ni få se bilder.
Hur mysigt som helst. Jag skulle lätt kunna bo där!

Vi hade även nöjet att ha Matthias & Jacob som sällskap :)
Nu tror säkert ni att det var någon typ av par-resa men det var det inte!
Vi hade en kanonhelg tillsammans i vilket fall - i minus 30 graders värme.
Fast så länge vi höll oss sysselsatta med hästarna & hundarna så funkade det.

Åh.. Jag vill redan åka tillbaka! Måste hitta den där sabla sladden nu bara.
Jag återkommer helt enkelt så ska bilderna få tala för sig själva.. :)


_______________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0