Godnatt

Filmen var jättebra! Tycker att den första filmen självklart slagit allihop men den var bra :)
Men jag måste ha varit den mest irriterande människan i hela salongen för givetvis skulle hostan komma tillbaka under filmen :( Har varit helt fri från det plågeriet hela dagen, tills bion.
Det är så jäkla typiskt!

Fast jag var kanske inte den enda av oss som kunde irritera folk..
Sofie kan vi räkna bort helt och hållet. Men Camilla var också inne på samma spår som mig,
Chrille skyltade öppet med sin sms-skrivning och Tobbe somnade innan ens filmen startat..
Strålande ;)

Nu ska jag lägga mig och hoppas att jag mår bättre imorgon.
Jag vill verkligen inte bli sjuk! Det har jag inte tid med.
Godnatt *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0