D-vitaminbrist?

En sak som jag tänkt på ett tag är att jag alltid är trött.
Idag har det varit hemskt men det beror utan tvekan 
på att jag pratade med K tills väldigt sent.
Kändes bra då men inte imorse när alarmet ringde halv 6..

Idag har som sagt sin förklaring men jag är trött jämt trots att jag sover bra, 
motionerar, äter fisk (och annat med vitamin D) ect ect ect.
Tanken att jag kanske ändå har brist på D-vitamin har slagit mig nu.
På sommaren är solen den viktigaste D-vitaminkälla.
Under vintern lär man då fylla på för att man inte ska bli trött eller allvarligt sjuk.





Jag måste ta en sväng förbi life. Såhär kan jag inte fortsätta!
Är värt ett försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0