Söndag

Hur rätt tippat hade inte jag igår då? :)
Erik Saade
 och Andreas Johnson till final - Helt rätt!
Att Pauline gick vidare istället för Linda är fortfarande ett mysterium för mig.
Men man får väl inte alltid som man vill ;)


______________

Det är strålande fint väder idag.
Jag tänkte köra hem bilen till mamma och sen ta en promenad därifrån tillbaka.
Man måste ju passa på när vädret är såhär :)
Att man inte har skoter. Då vet jag precis vad jag skulle sysselsatt mig med idag!

Måste svänga förbi affärn för att skicka tillbaka en fel-levererad vara på vägen.
Grejerna som vi beställde från HM kom i veckan och jag är supernöjd,
förutom en liten miss. Självklart att nåt skulle bli fel.
Skulle få hem en tröja men fick en baddräkt.
För det första; EN BADDRÄKT!? När skulle jag sätta på mig en baddräkt!?
Och för det andra; det var en baddräkt - för gravida.
Det var verkligen nåt som hade blivit helt fel :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0