Onsdag

Jag & mamma förnyade våra pass efter jobbet idag :)
Jag passade på att mäta mig och jag har inte växt en enda centimeter sen 2005!
Är fortfarande nästan hela 168 cm och jag antar att jag inte blir längre än så.
Får acceptera att jag inte kommer att bli över 170 cmstrecket - nånsin.
Fast en sak är positiv - jag kan nästan ha vilka skor jag vill utan att bli för lång ;)
Det finns ju många som är över 1.80..






Tror att bilden på mitt nya pass slog den förra iallafall.
Jag är långt ifrån nöjd men då hade jag väl fått stått där hela dagen
och krånglat. Jag är aldrig nöjd, oavsett vad det gäller ;b
Hade en liten diskussion om det på jobbet idag och faktiskt så är passbilden
inte helt oviktig. Även fast inte särskilt många kommer att få se den.

Det blir gympa om ett tag för min del!
Trots att jag har träningsvärk lite här och där.
Men då betyder det att jag gjort nånting bra :)


_________
________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0