Live från Funäsdalen

Äntligen är vi på plats! Kom fram strax efter 8 igår kväll.
Vi tog hand om packningen och sen blev det bastu och öl - det som hör fjällen till ;)

Att sova sen var svårt. Min rumskamrat Tobbe är hemsk! :P
Han måste ha musik för att kunna sova. Och inte särskilt tyst heller!
Till slut somnade jag men vaknade till Rod Stewarts gräsliga toner. 

Och här sitter jag! Jag kunde inte somna om efter det där.
Än så länge är jag den enda som är uppe på benen.
Trots gårdagen och nattens sömnsvårigheter är jag pigg och allert ;)

Just nu är det soligt och -27 grader.
Planeringen idag är att besöka skoteruthyrningen!
Det är tänkt att vi ska åka skoter 2 - 3 dagar och vara i backen resten.
Fast det beror ju helt och håller på vädret också :)



Jag bjuder på den!

Nu ska jag försöka få upp någon :) Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0