Hemma

Kom hem igår kväll till och med.
Haft det kanon men samtidigt är det skönt att vara hemma för
jag har åkt på världens dunderförkylning!
Sedan i onsdags har jag haft halsbesvär, varit jätteförkyld, hostat och fått lock för öronen.
Det var ju det som var målet med resan.. ;P Fast jag var viking och körde på ändå.
Därför det inte gått över kan jag tänka mig.

Ska göra en bättre funäsuppdatering senare.
Skulle bara säga att jag överlevde skoterdagarna ;)
OCH DET SKA GÖRAS OM - FLERA GÅNGER OM!

Har inte riktigt tid att fixa det nu för om ett tag kommer
Sofie, Josefine, Linda & Camilla och joinar mig & Jenny :)
Vi ska först äta kinamat och sen ska vi (plus mamma) kolla på Avatar!
Det var fullbokat på alla biosalonger i stockholm förra helgen så då gick dom planerna åt skogen. Men ikväll får jag äntligen kolla på den! Det tackar jag Linn & Emil för :)

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0