Fredagsmys

Samtidigt som Jenny gjorde sig i ordning för en utekväll var jag också
beredd på att gå ut - PÅ PROMENAD! En fredagkväll..
Åldersskillnad!? Jag kände mig verkligen gammal..

Jobbat hela veckan och ska jobba imorgon också.  
Börjar 9.30 så jag hade inte tänkt gjort nåt särskilt egentligen.
Men min pappa verkade bli aningen förvånad över min sysselsättning (;

Det var skönt iallafall :) och nu sitter vi och kollar på OS.
Eller rättare sagt; han kollar och jag stör honom med mina spökteorier.

Det händer en hel del skumma saker här hemma som säkert har en logisk förklaring,
men jag kan inte riktigt komma på någon som kan hålla.
Det är svårt att tro att det bara är inbillning när jag är hundra på
att jag inte kan ha gjort sakerna på egen hand.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0