22;03

Nyduschad och klar. Det var mycket enklare än jag fick det att låta som ;)
Borde lägga mig för jag har gäsp-maraton.

Trodde det skulle bli en tidig kväll igår men jag var uppe bra länge.
Jag skyller på Krille fast det kanske var mitt eget fel..
Det är skumt att varenda gång jag säger att jag ska sova tidigt blir det sent
och tvärtom. Jag ska nog hålla tyst så kanske jag somnar i tid i fortsättningen ;)

Alarmet ringer 05.45. Jag längtar! Godnatt *




Fin morgonrock va? ;b Fast jag har inte tid att traska runt i den på mina mornar..
Ursäkta för den extremt detaljrika bilden (med tanke på det som finns runt omkring)

__________
_________________
_______________________





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0