tomorrow is close

HEJ!
Ursäkta för en superdålig uppdatering.
Jag har varken haft tid, ork eller lust för allt jag tänker på är min flytt till Sälen,
och allt som hör därtill. Familj, vänner, Kristoffer <3

Jag har precis börjat packa och jag åker imorgon. Vilken framförhållning!
Men jag är sån, jag skjuter alltid fram saker så långt det bara går.
Och en annan sak som jag aldrig kommer ifrån är att jag JÄMT ska ha med mig
JÄKLA mycket packning!! Hur ska min medpassagerare Elin få plats??
Men klart det blir MYCKET grejer. Jag kommer ju hem i slutet av April!

Nu väntar jag på att Älskling ska komma och hjälpa mig, och bara vara här!
Han är ledig imorgon och det uppskattar jag, jättemycket! <3
Känner på mig att det kommer bli en väldig känslosam kväll.
Delvis för att det är våran sista kväll, och för att jag ska åka på en liten vi-ses-turné.
Vad skumt det känns.
Var på middag hos Kristoffers mamma med hans systrar & Liam och det var jobbigt!! :(
Kan tänka mig att det inte blir lättare idag.

Trots att det känns sorgligt så ser jag fram emot att komma upp såklart :D
Jag har velat göra detta så länge och jag är dum om jag inte tar chansen!
Kommer ju få en GRYM vinter!!

Nu måste jag återgå till packningen. Ska visa min packning sen.
OM den ryms på kort ;)


____________
_____________________

Kommentarer
Postat av: Nathalie

kommer sakna dig så mycket gumman!!! men vi ses snart igen hoppas jag :) Puss <3

2010-12-08 @ 23:58:16
URL: http://nathalieewestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0