Premiär-åk

Jag (och roomis Jessica) blev väckta halv 12 idag - av Ludde - igen!
Då var det bara dags att stiga upp, dra på sig understället och åka till backen :)
Mitt premiäråk för säsongen, och jag kände mig som en kratta!

Men det blir väl bättre med tiden får jag hoppas ;)
Efteråt åkte vi till Experium för att återigen besöka badet & relaxen.
Kan ju tala om att jag INTE klagar ett dugg! Helt underbart.

Nu är det dags för mig att börja med min packning.
Jag har inte tagit itu med den än.. Men nu måste jag!
För jag blir galen av att kolla på den!




Bilden ger fan inte det riktiga resultatet. Det ser ärligt talat hemskt ut!
Jag menar, det syns ju inte att det ligger över 25 tshirts där, 13 byxor mm..
Tur att Linn & Johan (förhoppningsvis) kommer på onsdag, med L's kamera :)

__________
________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0