På plats i Sälen

HEJ!
Fixat internet nu så nu kan jag uppdatera - för eran skull :)

Nu har jag nästan varit på plats snart i ett dygn - och det känns jättebra!
Jag stortrivs redan, både i stugan och med mina roomis.
Jag & Jessica har största rummet på nerevåningen :)
Ja - vi bor i ett tvåvåningshus! Med två kök, och två vardagsrum.
(ni ska få se bilder)

Idag har vi varit på experium och badat! :)
Vi skulle ha surfat också men det var fullbokat.
Förmånerna med detta jobb är att med vårat kort får vi tillgång till alla aktiviteter på Experium!

Snart kommer ett till tillskott till gruppen - Victor!
Senare ikväll ska vi till sportsbaren och kolla på Idolfinalen :)

_________

Jag saknar självklart er där hemma.
.. Kristoffer <3 Men detta kommer gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0