KRILLE KAN LYCKAS MED ALLT.

- Det är nåt som är riktigt säkert.

Efter att jag slutat igår åkte vi till gustavs bar & grill.
När vi var klara skulle K starta bilen så att den hann bli lite varm innan vi skulle åka.
Min bil är lite speciell på lås-fronten. Är det kallt och du låser upp bilen är det bara
den dörren som öppnas. Dom andra tre dörrarna öppnas när bilen värmt upp
- man kan låsa upp dom från insidan också såklart.

Och det var just det han gjorde, och hoppade ur.
När min bil då blivit varm - vad händer? JO, den låser igen sig!!
För när bilen blivit varm så fifflar den med låsen.
Nu när det var upplåst så låstes dörrarna - av sig själv.
Det är jättekonstigt!!!!!!!!!

Behöver jag säga att jag blev arg..!?
Där stod vi, ute i kylan, med en bil som var igång men låst!!
Fick ringa assistanskåren som fick komma och låsa upp min bil. Verkligen räddare i nöden.
VILKEN JÄKLA TUR ATT JAG TECKNADE EN FÖRSÄKRING FÖR ASSISTANSHJÄLP ECT INNAN JAG ÅKTE..




- Allt kan hända och är möjligt när man är med Kristoffer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0