ELVA TIMMAR

Jag började klockan 10 idag och skulle jobba till 16.
MEN det behövdes hjälp nere i Sportbaren och det blev jag som fick den äran.
Jag - som aldrig nånsin tagit drick/bordsbeställningar i hela mitt liv!
"Det gör ingenting, du fixar det".

Fytusan var nervös jag var. Men jag behövde inte ta emot särskilt många beställningar.
Jag fick mest servera dricka & mat samt duka av.
Det var iaf roligt, även om jag var stressad och yrade omkring mestadels :)
Fick gå strax innan 21 så det blev en lång dag!

____________

Det var ett under att jag var pigg idag.
Igår kväll hade jag, josefin & victor film-mys till Eclipse :)
Senare skulle killarna ut på Harrys och när dom åkt iväg fortsatte soffmyset med tjejerna & glögg!
Det blev ganska sent. Och runt 03-tiden fick jag & jess nattöverraskning(??)
Vi låg och sov, och våra goa killar smög sig in i vårat rum, satte i högtalarna & datan, 
och drog igång FIGARO och flamsade runt.

RIKTIGT ROLIGT
när man skulle upp tidigt.
Men hämnden ska bli så JÄKLA mycket ljuvare ;)

____________


- NI MÅSTE LYSSNA!! Så ni förstår.. -


Kommentarer
Postat av: Josefine

söta killar. men anna, jag får inte tag på dig jue!

2010-12-23 @ 00:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0