AVSKED

Kristoffer åkte hem för ett tag sedan.
Och jag saknar honom redan jättemycket! :(

Det är otroligt egentligen hur glad han gör mig.
(trots att han ser till att räddningstjänsten får låsa upp min bil
och att han glömde sina badshorts i huset när vi skulle surfa idag - typiskt min karl..)

Dom här dagarna har gått jättefort.
Hoppas tiden fortsätter att göra det så att vi ses snart igen.
För det måste bli snart! <3

_________
____________


Som om inte det avskedet hade räckt idag.
Kristoffers familjs hund Biffen (som jag fallit pladask för sen första sekund) 
har varit i falun för att opereras.
Jag trodde att läget var stabilt men han klarade inte operationerna.

Urmysiga Biffen. Jag kommer att sakna dig! Och jag lider med familjen :(
Så jäkla mycket. Idag hade jag velat varit hemma!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0