fredag - måndag

Jag är fortfarande lika dålig på att uppdatera.
Men jag måste ju överraska ibland! ;)


På fredagen tog jag & krille med hans syster Malins lilla Liam hem till
Nicke & Nathalie för att hälsa på dom och deras lilla Felix :)
Liam är 1 år och Felix var precis två veckor gammal då.
Utan tvekan måste barn vara det mysigaste som finns!

Senare blev det vinmys med tjejerna hemma hos Limpo & Mattias.
Det blev ganska sent och L tackade för baksmällan dagen efter ;)

På lördagen var vi på kräftskiva hemma hos Krilles mamma
- med henne, Jennifer, Malin, Adde & Liam :)
Det var jättekul även om jag kanske inte är någon höjdare på att skala dom.



På söndagen åkte vi till K's mormor & morfar.
K skulle hjälpa till att klippa gräsmattan och medans staplade jag ved.
Det känns i armarna också..

När jag skriver detta märker jag hur mycket vi är med varann.
Men om han är borta på vardagarna blir det lätt så
och ska jag vara ärlig klagar jag inte ett dugg :)


Måndag; Nathalie fyllde 21 :)
Jag & Josefine åkte dit och firade henne och kollade på Ayia Napa-bilderna.
För exakt ett år sedan var vi där - och vad jag skulle kunna åka tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0