Tankar om träning

Har varit på ett jympapass med mamma & moster nu på kvällssidan.
Det var minst sagt jobbigt! Och varmt!
Har tappat mycket. Men det ska jag ta igen :)

Jag ville spy ungefär 75% av passet för det var så jäkla jobbigt.
Då slog det mig för typ tusende gången -
det finns inga genvägar till att få Megan Fox kropp!
Om jag vill träna för att må bra (och justera min kropp..)MÅSTE jag ta att
det är jobbigt och att det tar tid.

Dieter finns inte på min världskarta att köra på.
Man kanske rasar i vikt - men bara tills man börjar äta normalt igen.
Man går dessutom miste om både vitaminer och näringsämnen och det
mår inte kroppen bra av. Kondition? Den blir ju lika med noll.
Nej, enligt mig är det inte ett nyttigt alternativ.

Jag tror att den enda vägen till att justera min kropp på ett hälsosamt sätt är genom att
äta bra, nyttig mat i lagoma mängder/portioner kombinerat med träning.
Och det är det jag tänker göra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0