the day before tomorrow

Godkväll!
Jag har påbörjat min rumsrenovering med att röja undan alla mina grejer.
Igår började jag med att gå igenom varenda grej jag hade i mina lådor & skåp. 
Vet inte hur många gånger jag körde på "det där gör jag sen.." - närdå sen!??
Vilken uppskjutare jag har blivit! Men idag blev jag nästan klar iaf. Skönt!
Men hur ska jag klara av att flytta hemifrån om jag tyckte det här var jobbigt..? ;)

Jobbade em/kväll och nu är det strax dags att sova.
Jag måste vara pigg imorgon nämligen - för då ska jag åka till Kristoffer :)
Han jobbar borta under veckorna och nu är det första gången nånsin som jag
tar tag i att hälsa på honom. Fast nu ljög jag lite lite grann..
Det var faktiskt han som fixade med biljettkrånglet,
jag behövde bara säga att jag kunde komma ;)
Ser fram emot det jättemycket, för jag saknar honom - jättemycket!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0