SONISPHERE 2010

DET VAR UNDERBART!!!
om man bortser från att det hölls på stora skuggan (en park) och att det spöregnade hela dagen - och 47 000 människor på plats. Det resulterade till lervälling.!
Mina converse blev som ett badhus inuti.
Först försökte man se upp med vart man satte ner fötterna men till slut brydde man sig inte.

Men när Mötley (och givetvis Iron Maiden) spelade kände jag att det var värt varenda regndroppe!




Innan - och det bästa jag köpte den dagen var en regnponcho!

Efteråt - och här hade jag försökt sköljt bort leran i en vattenpöl..


Nikki Sixx - Han är min dröm!!


_________________________

Jag ska få tag på dom andras bilder, som inte är tagna med telefonen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0