Mycket kan hända på ett år

I söndags - den 15 augusti - var det ett år sedan jag träffade Kristoffer första gången.
Det var på Nathalies 20 års fest och jag minns att den kvällen var jättekul.
Jag vet att mycket av det berodde på just Kristoffer.
I efterhand har jag fått höra att jag inte brydde mig om så mycket annat än just honom ;)

Situationen var helt annorlunda då jämfört med nu. Han bodde nämligen långt borta.
Vi pratades vid varje dag sen vi träffades (förutom när jag var utomlands..),
sen flyttade han tillbaka hit i April pga jobb,
och nu är vi här :)
 Och jag är gladare än nånsin!





___________
______________


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så gulligt :)

2010-08-18 @ 15:33:15
URL: http://lillararaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0