For your entertainment

Godmorgon!
Det var inte igår. Men nu är jag tillbaka, för tillfället ;)

Sen sist har jag varit på kryssning till Helsingfors.
Åkte med Kristoffer, hans pappa, systrarna Jennifer & Malin plus hennes lilla Liam & Adde :)
Det var trevligt, men jag ångrar mitt 1.75 L jägerinköp!







Hann bara vara hemma i två dagar innan det bar iväg till Åland på semester.
Denna gång med pappa, jenny & kusinfamiljen :)
Vi bodde på samma camping som vi bott på tidigare som ligger strax utanför Mariehamn.
veckan var suverän :) men jag hade inte klagat ifall solen kikat fram ännu mer.

Samma vecka som vi var där pågick festivalen rockoff och jag fick ÄNTLIGEN se Hoffmaestro.
Det har jag försökt göra ett tag men det var tydligen bara att
åka till Åland så löste det sig av sig själv ;)
Min sista kväll på ön blev utgång med Jenny & Helén.
Hade riktigt riktigt roligt - och dom höll öppet till 4!
Men jag rekommenderar INTE nyponshots
(en åländsk specialité; likör 43, nyponsoppa & grädde).


Fick in bästa kanalen på väg till grisslehamn!

Framme, på gröna udden's camping!

 
Stugan, på 10 kvm!

 
Gissa vem som råkade ut för dom..?


Mitt toppresultat av att göra nåt romantiskt i sanden..


(Jag ska fixa bilderna från kusin & moster, dom slår nog min telefon..)


Mitt i allt har mamma & stickan köpt en stuga.
En jättemysig, som kommer att bli ännu bättre när deras byggprojekt blir färdigt :)
Den ligger vid vattnet och det tar 15 minuter att åka dit. PERFEKT? JA!
Nu är det stugbyggande/renovering på både mammas & pappas sida!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0