Äntligen vila

Jag är trött. Riktigt slut i både kropp och huvud efter idag.

♦ Morgonpromenad till att börja med i sällskap av Sofie, Nathalie & bebisfelix :)
- i duggregn.

♦ Under dagen har jag sökt ännu mer jobb - och det var MYCKET göra.
Det tog bra många timmar att få klart rubbet.

♦ På kvällen var jag på möte angående morgondagen på Göransson Arena.
Jag ska servera på middagen för 1700 gäster.

woho ;) Jag ska nog sköta mig bra även denna gång. Ska bli riktigt kul faktiskt.

♦ Men det bästa med hela dan är att snart kommer min Kristoffer hit!!
Jag har redan planerat att han ska få skämma bort mig med massage..
Ja, om han nu är världens bästa kille så borde han ju göra det.! ;)
( men det är han ändå )



You make me happy

_____________
_________________
_______________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0