Torsdag

Jag klev upp 06.40 imorse! Det var mycket enklare sagt än gjort.
När jag jobbade och började 7 på mornarna var ju det rena sovmorgonen
att kliva upp strax innan 7.
Men när man inte klivit upp tidigt på ett tag så var det för jäkla kämpigt.
Anledningen till att jag klev upp så tidigt var att jag skulle på ett möte.
Det gick bra och nu har jag mycket mer information.
Känns riktigt bra! Stressen är som borta.

Åkte till mammas jobb efteråt och postade iväg ansökningar mm.
Fast att jag är ledig gör jag faktiskt en hel del :)

Blev jätteglad nu när jag kom hem och kollade mailen -
nu är det bara att vänta på ett samtal! Det går framåt.

Jag får fira det med pannkakor
, och det ska jag göra nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0