Tisdag

Vilken härlig dag det varit - inte bara tack vare det fina vädret.
(jag är stressad så det får bli ett snabbt inlägg)

Det första på planeringen var ett möte, som gick jättebra!
Jag trodde inte att det skulle gå såhär snabbt bara.
Ska redan på nästa imorgon :) Jag är nervös.

Efteråt åkte jag hem till Ida och gjorde henne sällskap på altanen.
Är solen framme så är vi det också kan man säga.
Hon är nog den enda jag vet som har lika stort solintresse som mig ;)





Sen var det bara hem och byta om till träningskläder för mitt andra 
gympapass sedan jag kommit hem. Latsidan är den sista jag ligger på nu!
Kände under passet att jag hade träningsvärk sen passet igår,
plus att jag var helt jäkla slut både under och efter.
Vad man tappar konditionen fort.

Nu strax ska jag iväg och grilla med Ida, Matthias & Fredde :)
Vi ska till och med försöka att spela kubb!!
Att det finns snö kvar gör ingenting, och inte att det är mörkt heller.
Vi får helt enkelt se hur det kommer att gå med det förslaget.
Förlust är iallafall mitt minsta bekymmer ;)

_________
_____________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0